LEVERINGSVOORWAARDEN

 

Custom bestellingen - Potentiële vertragingen

ls je een Custom artikel hebt besteld tussen 16 September en 16 Oktober, kun je een kleine vertraging van 1 tot 2 weken ondervinden met je bestelling. Ze worden zo snel mogelijk verstuurd, dus houd je e-mails in de gaten voor je trackinggegevens. Bedankt.

 

We bieden een reeks leveropties aan om de Producten te ontvangen die op onze Site gekocht zijn. Je kunt de optie kiezen die het best bij je eigen behoeften past. 

1) Standaard Levering:

  • Afgeleverd binnen 2-4 werkdagen.
  • Gepersonaliseerde artikelen: Afgeleverd binnen 4-6 weken.
  • De levering vindt plaats van maandag tot vrijdag tijdens kantooruren.
  • Bestellingen die vóór of 11.00 uur ’s morgens (CEST) geplaatst worden, worden dezelfde dag verzonden.

2) Levering bij UPS afhaalpunt: 

  • Afgeleverd binnen 2-4 werkdagen.
  • Gepersonaliseerde artikelen: Afgeleverd binnen 4-6 weken.
  • Afhalen is 7 dagen per week mogelijk, afhankelijk van openingstijden winkel.
  • Bestellingen die vóór 11.00 uur ’s morgens (CEST) geplaatst worden, worden dezelfde dag verzonden.

3) Express Levering:

  • Snelle levering beschikbaar, binnen 24-48 uur.
  • Levering van maandag tot vrijdag tijdens kantoortijden.
  • Express Bestellingen die vóór 11.00 uur ’s morgens geplaatst worden, worden dezelfde dag uit ons magazijn verzonden, alleen op werkdagen.

Verzendkosten

  • Standaard Levering: 3 Euro (gratis standaard levering voor bestellingen vanaf 50 euro).
  • Afhaalpunten: 3 Euro (gratis levering voor bestellingen vanaf 50 euro).
  • Express Levering: 15,00 Euro.
  • Gepersonaliseerde artikelen: Gratis levering

Verzending traceren
Je kunt de verzending van je Producten traceren door op de link "Volg je bestelling” te klikken in de e-mail met de Bevestiging van de Verzending. Houd er rekening mee dat je met deze link rechtstreeks op de website van de koerier terechtkomt die niet door ons gecontroleerd wordt.

Let op het volgende:

  • Het is ons doel de levering af te handelen binnen de hiervoor vermelde tijden, de leverdatums worden echter niet gegarandeerd omdat de verzendingen door derde partijen afgehandeld worden die te maken hebben met de plaatselijke wettelijke feestdagen van de vervoerder.
  • We zullen niet in staat zijn het verzendadres te veranderen op bestellingen, nadat deze betaald zijn.
  • Als op het aangeduide verzendadres niemand aanwezig is die de Producten kan accepteren, zal de vervoerder een bericht in je brievenbus achterlaten. Het recht op en het risico van het verlies van de Producten gaat naar jou over zodra je de Producten in ontvangst neemt.Alle Producten worden verzonden vanuit onze magazijnen in Praag, republiek Tsjechië .

We leveren alleen in: Oostenrijk, België, Tsjechische Republiek, Denemarken, Frankrijk, Finland, Duitsland, Nederland, Ierland, Italië, Luxemburg, Polen, Spanje, Zweden, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk (met inbegrip van Noord-Ierland en het eiland Man). We leveren niet in de Britse Overzeese Gebieden, de Kanaaleilanden, Gibraltar en de Postkantoren van de Britse troepen, Livigno, Vaticaanstad en de Republiek San Marino, Nederlandse Overzeese Gebiedsdelen, Franse Overzeese Gebieden, Ceuta en Melilla, Andorra, Canarische Eilanden en de Balearen, postbussen.Op het moment van levering van de Producten aan onze vervoerder zullen we je een e-mail met de Bevestiging van de Verzending sturen. 

Op het moment van levering van de Producten aan onze vervoerder zullen we je een e-mail met de Bevestiging van de Verzending sturen.