[ES_HEADER_CONTENT]

RETOURBELEID

RETURN INFO

Gratis retourneren binnen 30 dagen

Als je niet tevreden bent of gewoon van gedachten bent veranderd over de aankoop van je product(en), ontvangen we graag je retourzending binnen 30 kalenderdagen na levering.
JE BESTELLING RETOURNEREN

Behandeling van de producten

De producten moeten met zorg worden behandeld en in hun oorspronkelijke staat en verpakking worden geretourneerd, met alle originele labels en etiketten eraan. Indien door je behandeling van het product/de producten de handelswaarde ervan vermindert, mogen we het terug te betalen bedrag evenredig verminderen.

Onze ruilvoorwaarden

Producten kunnen niet worden geruild. Als je graag een andere maat of kleur wilt, moet je je artikel(en) retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Na ontvangst en verwerking van je retourzending in ons magazijn wordt het bedrag teruggestort. Begin hier met je retourzending. Voor meer info, ga naar Hoe retourneer ik een online aankoop?

Wettelijke garantie voor beschadigde of defecte producten

Als het artikel defect is, hanteren we de wettelijke garantie van 2 jaar voor productfouten (of een langere periode volgens de plaatselijke wetgeving). Een product is 'defect' wanneer het beschadigd wordt ontvangen of wanneer een fabricage- of materiaalfout optreedt binnen een termijn van 2 jaar na aankoop (of de langere termijn die eventueel door plaatselijke wetgeving is vastgesteld). Producten die door slijtage beschadigd zijn, worden niet als defect beschouwd.

In zo'n geval kun je tijdens de retourperiode van 30 dagen het product gewoon terugsturen. Als de periode van 30 dagen is verstreken, kun je defecte producten binnen 2 jaar na ontvangst retourneren en krijg je het volledige bedrag terug, inclusief verzendkosten.

Terugbetaling verzendkosten

Indien je een product retourneert omdat je van gedachten bent veranderd of omdat de goederen gebreken vertonen, wordt het volledige bedrag terugbetaald via de oorspronkelijke betalingswijze, inclusief eventuele verzendkosten.

Als je verschillende producten in een bestelling hebt gekocht en slechts één of enkele ervan hebt geretourneerd, vergoeden we een evenredig deel van de totale verzendkosten die je mogelijk hebt betaald. Als je bijvoorbeeld 3 artikelen hebt gekocht en er 2 hebt geretourneerd, vergoeden wij je 2/3 van de totale verzendkosten die je hebt betaald.

Retourzending van gepersonaliseerde artikelen

We accepteren geen retourzendingen als je van gedachten bent veranderd over producten die we voor je hebben gepersonaliseerd (bijvoorbeeld met aangepaste kleuren, materialen of monogrammen) via ons 'Customs'-programma.

'Customs'-producten kunnen alleen worden geretourneerd als ze beschadigd zijn of gebreken vertonen. Retourzendingen om andere redenen kunnen we niet accepteren. Als je een defect 'Customs'-product wilt retourneren, neem dan contact met ons op.

Je bestelling annuleren

Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren of te wijzigen voordat je je artikel(en) hebt ontvangen, omdat we beginnen met de verwerking zodra je klaar bent met afrekenen. Wanneer je het artikel hebt ontvangen, gebruik je de online retourprocedure om het terug te sturen en het volledige bedrag terug te krijgen. Zie de Online Retourprocedure voor meer informatie.