Veelgestelde Vragen
-
WAAR KAN IK INFORMATIE VINDEN OVER BEZORGTIJDEN, -METHODEN EN -KOSTEN? -
Hoe kan ik mijn bestellingen volgen? -
IN WELKE LANDEN BEZORGEN JULLIE? -
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Levering en bezorging
-
Hoe kan ik online een bestelling plaatsen? -
IK HEB GEEN ACCOUNT. KAN IK TOCH ARTIKELEN KOPEN, MIJN BESTELLING VOLGEN OF EEN RETOURZENDING AANMAKEN? -
Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen? -
IK HEB ZOJUIST MIJN BESTELLING GEPLAATST, EN HET ZEGT "ITEM(S) IN VERWERKING". WAT BETEKENT DIT? -
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen via e-mail. Wat moet ik doen? -
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat deze geplaatst is?
Bestellingen
-
HEB JE EEN STUDENTENKORTING? -
Wat is een promocode? -
Hoe kan ik een promocode krijgen en gebruiken? -
KAN IK MIJN GIFT CARD VAN EEN VANS WINKEL ONLINE GEBRUIKEN?
Promocodes
-
Ik heb een gebrekkig of onjuist artikel ontvangen. Wat moet ik doen? -
Wat is jullie retourbeleid? -
Kan ik ruilen? -
Er is een onjuist bedrag aan mij terugbetaald. Wat moet ik doen? -
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben? -
Ik heb een gebrekkig artikel gekocht in een VANS Store, kan ik het aan jullie terugsturen? -
Kan ik online gekochte artikelen teruggeven in een VANS Store?
Retouren en terugbetalingen
-
Geeft de website van VANS de complete collectie weer? -
Verkopen jullie dezelfde producten in de VANS Stores? -
KAN IK MIJN SCHOENEN PERSONALISEREN? -
Hoe kan ik mijn schoenen van VANS reinigen? -
Hoe kan ik mijn kleding van VANS reinigen? -
HEBBEN JULLIE RESERVEONDERDELEN VOOR HET BOA-SLUITSYSTEEM? -
Zijn er dierlijke bijproducten verwerkt in de Vegan-collectie? -
WORDEN DE MATERIALEN VOOR JULLIE PRODUCTEN DUURZAAM INGEKOCHT?
Productinformatie
-
Wat is jullie privacybeleid? -
Wat zijn de voordelen van registratie bij VANS? -
Hoe kan ik gegevens in mijn VANS-account aanpassen? -
Hoe maak ik een veilig paswoord aan? -
Wat gebeurt er als ik mijn wachtwoord vergeten ben? -
Hoe kan ik mijn VANS-account verwijderen? -
Waar kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief van VANS?
Mijn account en nieuwsbrief
-
Is het veilig om online te winkelen bij VANS? -
Wat zijn de betaalmogelijkheden? -
Is de prijs inclusief btw? -
Waarom is mijn betaling geweigerd?
Webbeveiliging en betaling
-
Hoe oud moet ik zijn om een bestelling te kunnen plaatsen bij VANS? -
Ik heb algemene problemen met toegang of betaling op jullie website. -
Hoe vind ik een VANS Store bij mij in de buurt?
Algemeen
-
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van VANS?