[ES_HEADER_CONTENT]

RETOURVOORWAARDEN


Je hebt misschien gemerkt dat we onlangs onze nieuwe website hebben gelanceerd om de online winkelervaring van onze klanten te verbeteren. Dit betekent dat een order geplaatst voor 11 oktober 2016 onze hulp nodig heeft met het aanmaken van een retouropdracht. Neem contact op met ons " Customer Service Team ", voor het aanmaken van een retouropdracht en zij zullen u voorzien van een retourlabel, zodat u uw retourzeding alsnog gratis kunt verzenden.

Als je niet tevreden bent met je aankoop, voor gelijk welke reden, accepteren wij jouw retour met plezier terug binnen de 30 dagen. Retours moeten ongedragen zijn, in de staat verkeren waarin je de goederen ontving en in de originele verpakking zitten.

Verlengd retourbeleid: producten die gekocht zijn via Vans en die verzonden zijn in de periode van 15 november 2016 tot 31 december 2016, kan worden geretourneerd tot 31 januari 2017. Hou er echter rekening mee dat onze terugkeer beleid zal vervallen op onze normale termijn van 30 dagen voor de producten die gekocht zijn na 31 december 2016.

Hoe verloopt een GRATIS retournering

1) Maak een"retouretiket" aan
Ga naar Volg je bestelling, voer je Bestelnummer en je e-mailadres in en klik op ‘maak een retour aan’ (0. Voor geregistreerde klanten, je hebt toegang tot je bestelgeschiedenis via je account) Selecteer de artikelen die je wilt retourneren, de favoriete retourmethode (afgeven bij een afhaalpunt of laten oppikken door een koerier op het voorkeursadres) en selecteer de reden van de retournering. Druk vervolgens het verstrekte etiket af.

 

2) Verpak de producten
Verpak de bestelling in de originele doos (er mogen andere dozen gebruikt worden, maar wij moedigen het ten zeerste aan waar mogelijk te recyclen), breng het nieuwe etiket aan en controleer of dit het oorspronkelijke etiket bedekt.

 

3) Producten afgeven of aan de koerier overhandigen
Geef je retourpakket af op iedere beschikbare locatie] of wacht tot de koerier het komt oppikken op de voorgestelde datum.

 

4) Wacht op de retourbevestiging en de terugbetaling
Je zal een e-mailbevestiging ontvangen als je bestelling correct geretourneerd is naar ons magazijn en de terugbetaling verwerkt is (2-3werkdagen).

Heb je vvragen over ons retourproces, twijfel dan niet en laat het ons weten via contact met ons op pagina

Houd er rekening mee dat:: als je bovenstaande procedure niet wilt volgen, staat het je vrij je favoriete retourmethode te kiezen. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van de goederen dan voor jouw rekening zijn en dat jij het risico draagt voor beschadiging of verlies van de goederen tijdens een retournering, tot de goederen ons bereiken.

 

Herroepingsrecht
Als je niet tevreden bent over de Producten die je ontvangen hebt of als je eenvoudig van gedachten veranderd bent over de aankoop nadat we je je Bevestiging van de Bestelling gemaild hebben, kun je ze terugzenden binnen 30 (dertig) kalenderdagen vanaf de levering van de Producten en een terugbetaling ontvangen.

Verlengd retourbeleid: producten die gekocht zijn via Vans en die verzonden zijn in de periode van 15 november 2016 tot 31 december 2016, kan worden geretourneerd tot 31 januari 2017. Hou er echter rekening mee dat onze terugkeer beleid zal vervallen op onze normale termijn van 30 dagen voor de producten die gekocht zijn na 31 december 2016.

Dit is een herroepingsrecht dat je kunt uitoefenen zonder boete en zonder opgave van enige reden.
Houd er rekening mee dat zolang de Producten in je bezit blijven, je verantwoordelijk bent ze veilig, beveiligd en in goede staat te bewaren.

Bij een retour omdat je van gedachten veranderd bent (herroepingsrecht), zal je een volledige terugbetaling ontvangen, los van de verzendkosten voor levering, als je die verzendmethode gekozen had.

Wettelijke garantie voor defecte goederen
Naast bovenstaande erkennen we een statutaire garantie van 2 jaar voor productfouten. Een product is “defect” als het beschadigd ontvangen wordt of als een fabricage- of materiaalfout optreedt binnen 2 jaar na de aankoop. Houd er rekening mee dat Producten die door slijtage beschadigd zijn niet als defect beschouwd worden.

Je kunt defecte Producten terugzenden binnen 2 jaar na ontvangst en een volledige terugbetaling ontvangen met inbegrip van alle verzendkosten, zoals dit van toepassing is.

* * * * * * *