VANS FAMILY FAQS

Wat is Vans Family?

Vans Family is een ervaringsgericht loyaliteitsprogramma dat bedoeld is om je uit te nodigen voor exclusieve Off The Wall-belevingen voor onze grootste fans. Als Family-lid krijg je inside-informatie, exclusieve gepersonaliseerde designs en speciale toegang en ervaringen voor leden. Verdien punten met aankopen en door deel te nemen aan enquêtes en wedstrijden. Deze punten kun je vervolgens inwisselen voor beloningen.

Hoe meld ik me aan voor Vans Family?

Je kunt je aanmelden via Vans.nl/family of in de mobiele Vans Family-app. Iedereen die in Nederland woont en 13 jaar of ouder is, kan zich aanmelden. Je hoeft hiervoor niets te kopen en er zijn geen aanmeldkosten.

Ik heb al een account op Vans.nl en ik ontvang e-mails. Ben ik al lid?

Als je account vóór juli 2019 is aangemaakt, moet je Vans Family mogelijk nog aan je account toevoegen. Je kunt hier je status controleren en Family-lid worden.

Is er een app?

Super! Je kunt de app downloaden in de Apple Store of Google Play Store.

Hoe kan ik punten verdienen?

Er zijn drie manieren om punten te verdienen:
1. Koop iets in een Vans Store.
2. Koop iets op Vans.nl.
3. Gebruik Vans Family.
Je ontvangt geen punten voor Vans-artikelen die je bij andere winkels dan een Vans Store koopt. Je ontvangt geen punten bij aanschaf van een cadeaukaart. Als je een cadeaukaart gebruikt als betaalmiddel, ontvang je wel punten voor je aankoop.

Hoeveel punten verdien ik bij mijn aankoop?

Je ontvangt 10 punten voor elke € 1 die je aan artikelen besteedt bij deelnemende Vans Stores en op Vans.nl.

Wat kan ik met mijn punten doen?

Je kunt je punten inwisselen voor te gekke beloningen. Bekijk hier waar je uit kunt kiezen.

Hoe wissel ik mijn punten in voor beloningen?

Ga naar het Vans Family-dashboard om te zien welke beloningen er zijn en volg de instructies om je punten in te wisselen voor verschillende soorten beloningen.

Hoe kan ik zien welke beloningen er zijn?

Vans Family-leden zien in het Vans Family-dashboard welke beloningen er op dit moment allemaal beschikbaar zijn.

Kan ik nog punten krijgen voor aankopen die ik heb gedaan voordat ik lid werd?

Je kunt alleen punten verdienen voor artikelen die je hebt aangeschaft nadat je lid werd van Vans Family.

Ik ben vergeten de winkelmedewerker te laten weten dat ik lid ben van Vans Family. Kan ik nog punten krijgen voor mijn aankoop?

Ben je lid van Vans Family en was je dat al toen je de aankoop deed? Bel dan binnen 30 dagen naar onze klantenservice via 0800 169 6560 om alsnog je Vans Family-punten te ontvangen. De klantenservice controleert je Vans Family-lidmaatschap en de transactiegegevens. Daarna ontvang je je punten.

Zijn mijn punten beperkt geldig?

Punten verlopen 24 maanden nadat je ze hebt verdiend.

Wanneer worden punten weergegeven in mijn account?

Het kan tot 72 uur duren voordat verdiende punten in je account worden weergegeven.

Hoe kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Ga naar het Vans Family-dashboard om je puntensaldo te bekijken.

Wat gebeurt er met mijn punten als ik artikelen retourneer of een bestelling annuleer?

Als je artikelen retourneert of een bestelling annuleert, worden de bijbehorende punten uit je account verwijderd.

Ik zie punten die ik heb verdiend niet in mijn account. Wat doe ik nu?

Heb je een product in de winkel gekocht? Klik dan hier om je ontvangstbewijs te versturen en je punten te ontvangen. Heb je online een product gekocht? Neem dan contact op met onze klantendienst via 0800 169 6560.

Kan ik beloningen retourneren?

Nee, als je punten hebt ingewisseld, is dat definitief.

Ik heb problemen met mijn account. Kunnen jullie me helpen?

Neem contact op met de klantenservice via 0800 169 6560. Een van onze medewerkers helpt je graag verder.

Hoe meld ik me af voor e-mails van Vans Family?

Je kunt je op elk moment afmelden voor e-mails van Vans Family. Ga hiervoor naar je account en wijzig je communicatievoorkeuren. Als je je afmeldt, kun je nog wel een e-mail van ons ontvangen als je je wachtwoord opnieuw wilt instellen of als we je willen verrassen met een Off The Wall-cadeautje. Pas hier je communicatievoorkeuren aan.

Zijn er in-app power-ups of aankopen beschikbaar?

Nee. Wat je ziet is wat je krijgt en dus helemaal gratis.

Kan ik kleding of schoenen kopen via de app?

Nee. In de Vans Family Loyalty App kun je geen aankopen doen.

Kan ik de status van mijn online bestelling in de app controleren?

Dat is niet mogelijk via de app, maar wel op onze website.

Als ik online koop, hoe voeg ik in de app dan punten aan mijn saldo toe?

Als je online koopt en tegelijkertijd ingelogd bent met je Vans Family-account, worden je punten na het afrekenen overal automatisch bijgeschreven.

Als ik in een winkel koop, hoe voeg ik dan punten aan mijn saldo toe?

Als je jezelf identificeert als Vans Family-lid aan onze verkoopmedewerker, worden je punten na het afrekenen automatisch aan je account toegevoegd.