VANS FAMILY FAQS

Programma


Wat is Vans Family?

Is een Off The Wall loyaliteitsprogramma iets voor jou? Sluit je dan bij ons aan! Wij nodigen je uit om deel te nemen aan ervaringen die speciaal bedoeld zijn voor onze trouwe fans. Als Family-lid heb je toegang tot inside-informatie, je eigen exclusieve ontwerpen en de laatste aanbiedingen en updates! Verdien punten met aankopen en door deel te nemen aan enquêtes en wedstrijden. Deze punten kun je vervolgens inwisselen voor beloningen.

Waar is Vans Family actief?

Je kunt ons in heel Europa vinden. Klik hier voor meer info. 

Hoe word ik lid van Vans Family?

Je kunt lid worden op vans.nl/family, in de winkel of door de app te downloaden in de Playstore of de App Store. En raad eens!? Je kunt gratis lid worden en er zijn ook geen andere onvoorziene kosten!

Punten


Hoe kan ik punten verdienen?

Word lid van de Family en verdien punten op drie manieren:
1. Koop iets in een Vans Store.
2. Shop online op vans.nl
3. Word actief in Vans Family!
Houd er rekening mee dat punten alleen verkrijgbaar zijn in Vans Stores en niet bij andere retailers.

 
Hoeveel punten verdien ik bij mijn aankoop?

Voor elke € 1 die je bij ons uitgeeft, krijg je 10 punten op je Vans Family-account!

Kan ik punten verdienen als ik een cadeaukaart koop?

Nope, maar als je met een cadeaukaart afrekent, verzamel je wel punten bij je aankoop.

Wat kan ik met mijn punten doen?

Je kunt je punten inwisselen voor te gekke beloningen. Bekijk hier waar je uit kunt kiezen.

Kan ik nog punten krijgen voor aankopen die ik heb gedaan voordat ik lid werd?

Alleen aankopen die je hebt gedaan nadat je lid bent geworden, komen in aanmerking voor punten.  

Ik ben vergeten de winkelmedewerker te laten weten dat ik lid ben van Vans Family. Kan ik nog punten krijgen voor mijn aankoop?

Ben je lid van Vans Family en was je dat al toen je de aankoop deed? Dan heb je twee opties.
1. Je kunt hier via de website de gegevens van je kassabon ingeven; 
2. Of bel binnen 30 dagen naar onze klantenservice op 0800 228 8031 om alsnog je Vans Family-punten te ontvangen. Zij kunnen je lidmaatschap van Vans Family en je aankoopgegevens bevestigen en vervolgens de punten bijschrijven. 
Als je aankoop in aanmerking komt, streven we er in beide gevallen naar om je punten binnen zeven werkdagen aan je saldo toe te voegen.

Krijg ik punten voor aankopen in een VANS Store in een ander land?

Ja, je kunt punten verdienen voor elke aankoop in landen waar Vans Family actief is. Klik hier voor meer info.

Hoe lang zijn mijn punten geldig? 

Punten verlopen 24 maanden nadat je ze hebt verdiend.

Wanneer zijn de punten zichtbaar in mijn account?

Binnen drie dagen na een geldige aankoop worden je punten weergegeven in je account!

Hoe kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Je kunt je puntensaldo bekijken op je Vans Family-dashboard en de mobiele app. 

Wat gebeurt er met mijn punten als ik artikelen terugstuur of een bestelling annuleer? 

Als je artikelen terugstuurt of een bestelling annuleert, worden de bijbehorende punten uit je account verwijderd.

Volgens mij heb ik punten verdiend maar ik zie ze niet in mijn account. Wat moet ik doen? 

Heb je een product in de winkel gekocht? Klik dan hier om je kassabon te versturen en je punten te ontvangen. Als je de aankoop online hebt gedaan en de punten zijn na 72 uur nog niet bijgeschreven, neem dan contact op met de klantenservice op 0800 228 8031. 

Mobiele app


Is er een app beschikbaar?

Ja! Download de app nu in de Playstore of in de App Store . Helemaal gratis!  

Biedt de app in-app power-ups of aankopen aan?

Nee. Wat je ziet is wat je krijgt en dus helemaal gratis. 

Kan ik kleding of schoenen kopen via de app? 

In de app draait het allemaal om fun en spelletjes. Dus heb je zin om te shoppen, dan verwijzen we je graag naar onze online winkel.

Kan ik de status van mijn online bestelling in de app controleren? 

Je kunt alle details van je bestelling bekijken via onze online winkel, niet via onze app.  

MIijn account


Ik heb problemen met mijn account. Kunnen jullie me helpen? 

Neem contact op met de klantenservice op 0800 228 8031. Onze teams helpen je graag verder!

Ik heb al een account op vans.nl en ik ontvang e-mails. Ben ik al lid?

Als je account vóór mei 2021 is aangemaakt, moet je Vans Family mogelijk nog aan je account toevoegen. Je kunt hier je status controleren en Family-lid worden. 

Hoe meld ik me af voor e-mails van Vans Family?

Je hoeft alleen maar je communicatievoorkeuren in je account aan te passen. Oh ja: als je je afmeldt, kun je nog wel e-mails van ons ontvangen als je je wachtwoord opnieuw wilt instellen of als we je willen verrassen met een Off The Wall cadeautje.  

Kan ik opnieuw lid worden als ik het programma verlaat?

Jazeker! Volg gewoon dezelfde registratieprocedure hier .